Het team

De samenstelling uit het team bestaat uit:

• De schoolleiding
  • De groepsleerkrachten
  • De vakleerkrachten
  • Het onderwijsondersteunend personeel

Daarbij zijn een aantal leerkrachten met specifieke taken:

• De interne begeleider, die zich bezig houdt met de begeleiding van collega's en de school organisatie.
  • De Remedial Teacher, die individuele hulp aan kinderen geeft.
  • De vakleerkracht lichamelijke oefening/bewegingsonderwijs die motorische Remedial Teaching geeft voor kinderen met een bewegingsachterstand
  • De ICT-er, die activiteiten coördineert betreffende het ICT beleid.

Tevens zijn er aan de school verbonden:

• Orthopedagoge, die door middel van adviezen en onderzoek het schoolteam begeleidt in het werken aan de ontwikkeling van kinderen.
  • Maatschappelijk werker, die de school ondersteunt door middel van contacten in de thuissituatie van de kinderen.
  • Logopediste, die hulp geeft aan kinderen die echte ondersteuning in de taal/spraak nodig hebben
  • Jeugdarts, dit kan het karakter hebben van begeleidingsonderzoek of een herhalings onderzoek. De ouders zijn bij deze onderzoeken aanwezig.